بازیابی رمز عبور

آدرس ایمیلی که با آن ثبت نام کرده اید را وارد نمایید

Terms Page

ورود کاربران به افیلیت لی  و هرگونه استفاده و بهره برداری از امکانات پلتفرم، اپلیکیشن موبایل، وبلاگ و فروشگاه  به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از خدمات و سرویس های افیلیت لی است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین سایت از سوی کاربر بوده و شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

 

 

ضوابط و مسئولیت های مربوط به فروش محصولات:

اطلاعات هر محصول در وب سایت ، صرفاً برای اطلاع رسانی است و جنبه مشاوره از جانب فروشنده ندارد. خریدار باید قبل از استفاده از محصولات، نسبت به کسب اطلاعات حرفه ای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند.

همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص محصولات در وب­ سایت درج کرده اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و پارس فریلنسر مسئولیتی ایجاد نمی کند. همچنین وبسایت مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بسته بندی محصول ندارد و مسئولیت آن با فروشنده محصول است.

درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت های آن بر عهده مشتری است و سایت در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.

در صورت تایید معیوب بودن محصول مرجوعی توسط تامین یا تولیدکننده محصول، سایت صرفا می تواند هزینه محصول یا سرویس را مطابق فاکتور (حداکثر تا یک ماه از تاریخ فاکتور) به مشتری برگرداند و مسئولیت دیگری بر عهده ما نیست.

پارس فریلنسر نسبت به عوارض و نتایج ناشی از استفاده از محتوای محصولات مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیری های لازم باید توسط مشتری و از طریق فروشنده محصول انجام شود.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش:

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش های ثبت شده برای محصولات فیزیکی، در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می شوند.

سفارش های ثبت شده برای محصولات فیزیکی در سایت  به وسیله ارسال کد سفارش از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می گیرند. سایت همواره در اطلاع رسانی کلیه سفارش های ثبت شده به فروشندگان، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می دهد.

با وجود این، در صورتی که ضرر یا زیانی بابت عدم اطلاع فروشنده از ثبت سفارش متوجه خریدار یا فروشنده شود، سایت مسئولیتی در این زمینه ندارد.

حق کنسل کردن سفارش و یا استرداد وجه سفارش در هر شرایطی برای سایت محفوظ است. سایت ممکن است بنا به صلاحدید خود، سفارشات ثبت شده را لغو و مبلغ آنرا به مشتری بازپرداخت کند.

در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی محصول یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

سایت مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش های ثبت شده قبل از توقف سفارش گیری، پردازش و ارسال می شود. حق قطع فروش تمامی و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی محصول بدون اطلاع قبلی، برای سایت محفوظ است.

در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی محصولات موجود در سایت ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای ما محفوظ است. سایت در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می نماید و مشتری با ورود به سایت  می پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

کاربران باید هنگام سفارش محصول مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، سایت جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.

همچنین، مشتریان می توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت محصول باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند.

تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.

خسارت در هنگام حمل و نقل:

فروشندگان سایت همواره نهایت تلاش خود را می کنند تا کلیه سفارش ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد.

با توجه به لزوم بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و ما تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می کنیم.

آسیب های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش سایت اطلاع داده شود و محصول آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش سایت ارسال شود.

قوانین فعالیت بازاریاب ها:

بازاریاب ها افرادی هستند که با لینک اختصاصی خود، محصولات ثبت شده توسط فروشندگان را با رعایت قوانین زیر به سایرین معرفی می کنند. سیستم پارس افیلیت در ازای معرفی و فروش این محصولات به دیگران، پورسانت تعیین شده توسط فروشنده محصول را به حساب بازاریاب اضافه می کند.

بازاریاب از محل ارسال بازدیدکنندگان به سایت هیچ پورسانتی بدست نمی آورد. بنابراین بازاریاب فقط در صورتی پورسانت دریافت می کند که اولا مشتری با لینک او وارد سایت شده و خرید انجام داده باشد، دوما مبلغ پرداخت شده به طور قطع به حساب سایت اضافه شده باشد.

شخصی که به عنوان بازاریاب در پارس افیلیت فعالیت می کند، استخدام رسمی هیچ نهاد، شرکت یا شخص حقیقی نیست و نباید عناوینی مانند کارمند، استخدامی یا نیروی کار را به خود نسبت دهد.

بازاریاب پس از رسیدن مبلغ درآمد خود به حداقل برداشت، می تواند درخواست برداشت را ثبت کند. این درخواست پس از بررسی، طی حداکثر 72 ساعت به حساب بازاریاب واریز می شود. با این وجود، در صورت وجود تاخیر در واریز درآمد به حساب بازاریاب، سایت موظف یا متعهد به پرداخت دیرکرد یا سود تاخیر نیست.

بازاریاب موظف است اطلاعات حساب بانکی خود را به شکل صحیح وارد کند. سایت مسئولیتی در قبال اشتباه در وارد کردن اطلاعات بانکی ندارد.

سایت تلاش می کند خدمات مناسب، منابع آموزشی و راهنمای لازم برای فعالیت بازاریاب را در اختیار وی قرار دهد، با این حال خدمات سایت به همین شکلی که هستند ارائه می شود.

پورسانت محصولات در پارس افیلیت توسط فروشنده تعیین می شود. بازاریاب این حق را دارد که از بین محصولات، محصولی که دارای پورسانت مناسب است را برای معرفی انتخاب کند.

عدم رعایت موارد زیر موجب مسدود شدن حساب بازاریاب می شود:

1. بازاریاب باید فعالیتی سالم و صادقانه برای معرفی محصولات در پیش بگیرد. اغراق، بزرگنمایی، دادن ویژگی های غیرواقعی به محصول ممنوع است.

2. ارسال اسپم و پیام های ناخواسته به قصد معرفی محصولات به دیگران، از طریق ایمیل، رسانه های اجتماعی و در فضای آنلاین و آفلاین ممنوع است.

3. باز کردن سایت پارس افیلیت در آیفریم و فریم های مخفی ممنوع است.

4. جذب مشتری با زور، ارعاب و تهدید ممنوع است.

5. ارائه پاداش مالی (پول و معادل پول) برای ترغیب خریدار به خرید محصول ممنوع است.

6. خریدار باید با میل و خواست خود اقدام به ثبت سفارش کند. ثبت سفارش توسط بازاریاب برای خریدار ممنوع است.

 

  شبکه ناشر برای پذیرش در سامانه، باید شرایط و استاندارهای فنی ذیل را داشته باشد، در غیر اینصورت توسط افیلیت‌لی تایید نخواهد شد:

 

•           از نظر طراحی و گرافیک وب، در سطح مطلوب باشد؛

•           دارای پاپ آپ یا نمایش بیش از حد تبلیغات نباشد؛

•           دارای مطالب و محتوای کافی و آرشیو باشد؛

•           در زمان بررسی توسط افیلیت‌لی در دسترس باشد؛

•           جزو سایت‌های تجاری، چت روم‌ها، باکس‌ها و سایت‌های افزایش رتبه(Rank) و موارد مشابه نباشد؛

•           حاوی اطلاعات ناقص و یا ناهمگون نباشد؛

•           حاوی مطالب غیر اخلاقی و خلاف مصلحت عمومی نباشد؛

•           فعالیت سیاسی نداشته باشد؛

•           مطابق با قوانین و مقررات حاکم بر کشور باشد؛

•            مطلبی که باعث گمراهی افراد برای ورود به سایت افیلیت‌لی شود در شبکه وجود نداشته باشد. به عنوان مثال حاوی لینکی با عنوان "برای ورود به سایت اصلی افیلیت‌لی اینجا کلیک کنید" نباشد.

 

 - ناشر حق درج نام و لوگوی افیلیت‌لی در آدرس, عنوان و لوگوی شبکه خود را ندارد.

 - ناشر اقرار نمود که از ممنوعیت بهینه سازی گوگل روی کلمه افیلیت‌لی مطلع است.

 - ناشر اقرار و اظهار می دارد که شبکه خود را مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران اداره می کنند.

 - ناشر مسئولیت هر گونه هزینه های ناشی از ورود و عضویت در سامانه و انجام بازاریابی بر روی شبکه خود را مانند هزینه های پرداخت اینترنت، خرید و تمدید دامین (Domain) و دیگر هزینه های مرتبط با نگهداری وب سایت را شخصا به عهده دارد و افیلیت‌لی هیچ گونه مسئولیتی در پرداخت آن ها ندارد.

 

فورس ماژور

چنانچه به دلیل بروز حوادث غیر مترقبه، ايفاي تعهدات از ناحيه يکي از طرفين غیرممکن گردد، قرارداد به حالت تعلیق درآمده و اگر این وضعیت بیش از سه ماه ادامه یابد، هر کدام از طرفین حق فسخ قرارداد را خواهد داشت. در صورت فسخ به دلیل شرایط فورس ماژور، افیلیت‌لی موظف به تسویه حساب با ناشر می باشد.

 

رازداری و مالکیت معنوی

12-1  افیلیت‌لی  به اطلاعات خصوصی ناشر، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند. افیلیت‌لی  متعهد است در حد توان از حریم شخصی ناشر دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده ناشر از سامانه را توسعه دهد.
12-2
همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات افیلیت‌لی ، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط دیجی‌کالا تحت حمایت حقوق مالکیت فکری دیجی‌کالا محسوب می باشد و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود متعلق به افیلیت‌لی است و هرگونه استفاده غیر مجاز از آن ها، حق پیگرد قانونی را برای افیلیت‌لی ایجاد می نماید. علاوه بر این، اسکریپت‌ها و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق افیلیت‌لی و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار افیلیت‌لی  است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد.
12-3
ناشر نیز متعهد به حفظ و عدم افشای اطلاعات به دست آمده از افیلیت‌لی به موجب این قرارداد است. در صورت نقض این تعهد، افیلیت‌لی حق پیگیری قضایی را برای خود محفوظ می دارد.

 

قانون حاکم و نحوۀ حل اختلاف

قرارداد حاضر تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و کليه اختلافات و دعاوي ناشي از آن و يا راجع به آن به مراجع صالح قضایی جمهوری اسلامی ایران در شهر مشهد ارجاع خواهد شد.
ایجاد دسترسی به قرارداد حاضر برای ناشر توسط افیلیت‌لی، به منظور ایجاب افیلیت‌لی بوده و ناشر با تایید این قرارداد، ضمن قبول آن، متعهد به اجرای مفاد آن خواهد بود.